  • Data: 2012-06-10 19:25:01
    Temat: Re: EPU - nie ma mojego pozwu (po podpisaniu i oplaceniu)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-10 18:43, Fantom pisze:

    > Mi sie wydaje, ze tez mialem jakies kilka dni, ze go nie widzialem.
    > Ale po drugie, cos ostatnio zmienili w Moje Sprawy, i jak tam wchodze
    > tez nic nie widze. Musze wpisac kawalek numeru sygnatury itp i kliknac
    > filtruj - dopiero cos sie pokazuje.

    To prawda, coś im się spieprzyło już od kilku tygodni i po wejściu w
    "moje sprawy" nie widać pozwów.

    Informatyk odpisał:
    "Problem można rozwiązać poprzez ustawienie filtrowania na 'Tylko sprawy
    zakreślone' lub 'Tylko sprawy niezakreślone', następnie "sygnatura
    sprawy" na % - pokazują się wtedy wszystkie sprawy lub poprzez
    ustawienie filtru zakres dat wpływu."

    ale wygoda tego do dupy.

    Jak ze wszystkim związanym z informatyzacją, za co się nasza POlska weźmie.

    --
    Liwiusz