  • Data: 2013-06-13 22:55:05
    Temat: Re: Dzwoni sprzedawca kredytu na zastrzeżony numer...
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-13 17:02, Michal Zapalowski pisze:
    > b) to, że załozyciel Mobcomer'a, p Tomasz Dziobiak, pracował do 2011r
    > grupie TP SA, gdzie zajmował się również, o ile dobrze pamiętam,
    > systemem billingowym
    > (http://pl.linkedin.com/pub/tomasz-dziobiak/0/244/77
    );
    I wszytko jasne.
    Że tez nie sprawdziłem dobrze tego w necie wcześniej.
    Powiem tak:
    Tego jegomościa Tomasza D. znam osobiście. Brałem udział w pewnym
    projekcie w TP kilka lat temu.
    Znany i nieprzyjemny typ. Na tyle wkurzający, że brakowało bardzo mało
    by jeden z pracowników dał mu z liścia, ale ten się wycofał w podskokach
    :) Widać uznał swój błąd ;)