  • Data: 2010-03-28 18:21:43
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da si? co? z tym zrobi??
    Od: cin <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-28 19:58, szerszen pisze:
    > U?ytkownik "cin"<f...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > byloby zdecydowanie latwiej, jakbys napisal za co ten mandat
    >
    > domyslac sie jedynie mozna ze za przekroczenie predkosci, jesli tak i jesli
    > ta predkosc rzeczywiscie przekroczyles, to mandat ci sie nalezy i tyle, a ze
    > komus przed toba sie upieklo, nie ma znaczenia

    Mandat za zbyt szybką jazdę.
    Chodzi o to że jego wysokość jest nie adekwantna do wykroczenia.
    Osoba wyprzedzająca mnie jechała siłą rzeczy szybciej a ja jako że
    robili pomiary suszarką i do tego na jakimś bezdrożu wyskakując z lasu
    mnie zatrzymali a nie tego co faktycznie przekroczył prędkość.
    Szkoda że nie łapią bandziorów tylko na łatwą kasę lecą.
    Nie lubię ich wolę mafię :)