  • Data: 2004-10-31 03:59:53
    Temat: Re: Dzierżawa wieczysta, co zrobi Miasto??
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Omen <n...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    Sytuacja jak rodem z PRl-u:) czy w zwiazku z tą całą lipą jesteście choć
    > zwolnieni z opłat rocznych?

    Bo to jest sytuacja rodem z PRL-u, opłaty dotyczą podatku od nieruchomosci i
    gruntu, za wieczyste uż. nie ma opłaty.Chyba ,że jest _ukryta_ wtym co
    opłacamy ,ale chyba nie.:)

    > oraz
    >
    > czy akt notarialny na ustanowienie użytkowania wieczystego nie zawiera
    > wyjaśnienia szczególnych względów z powodu których ustanowione zostało na
    > lat 40 a nie 99?

    Nie zawiera takiego zapisu o tym, 40 lat i koniec, jest tylko wzmianka,
    powołanie sie na jakis Art. ktorego teraz nie moge Ci podać, ale dotyczy
    chyba możliwosci ubiegania sie o przedłużenie użytkowania ...
    Kiedy składałm aw styczniu br. wniosek powoływałam sie na ten Art.

    > nie wiem czemu ale czasami odnoszę wrażenie już n drugiej grupie którą
    > czytam że to jakiś dziwny Omen , bo jak zaczynam się udzielać w jakimś wątku
    > to zazwyczaj się on urywa. o co chodzi?:)

    Mozesz byc spokojny, mam tyle pytań,ze możemy stworzyc _serial
    brazylijski_ :)))

    Pozdrawiam
    Hajenus