  • Data: 2012-04-25 17:31:14
    Temat: Re: Dzieci same w domu - policja
    Od: Mirek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Kwi, 17:19, PesTYcyD <p...@w...pl> wrote:
    > Jak mo esz to nagraj to. Daj dzieciom dyktafon i powiedz, eby nagrywa y
    > kiedy dojdzie do takich numer w. Id z tym od razu na policj , nie ma
    > sensu informowa o tym wcze niej s siadki e masz takie nagrania.

    Taki miałem zamiar tyle że chcialem najpierw ją o tym uprzedzić - może
    się opamięta, nie chcę robić od razu zadymy. Mieszkamy na parterze,
    ona nad nami, wszystko jej przeszkadzało od początku odkąd się
    wprowadziliśmy 6 lat temu.

    Jeszcze jedno: czy jest jakiś przepis na który można się powołać
    odnośnie zostawiania dzieci i straszenia?