    From: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzialka rolna...spieszyc sie czy odpuscic....?
    Date: Thu, 26 Jun 2003 09:25:46 +0200

    > ani pytający nie wskazał do czego mu śpieszno ani
    > odpowiadający nie podał dlaczego ma się spieszyć
    > i jakie problemy i opłaty bedą,
    >
    > ciekawe o co chodzi ?
    >
    > ani to działka tzw siedliskowa - bo za mała,
    > ani budowlana bo rola,
    > i tak i tak należy zmienic przeznaczenie, wyłączyc itd,
    > czyli generalnie żaden pośpiech nic tu nie zmieni
    > bo do 11.07 pozwolenia na budowę i tak nie będzie,
    >
    > no ale może jestem niedouczony,

    Witam wszystkich i pana panie Jarku ale też bym powiedział, że należy się
    spieszyć dlaczego - bo tak wszyscy mówią to oczywiście żart. Kilka tygodni
    temu buszując po necie ( zresztą lubię tez pobuszować na tej grupie ) padło
    iż zmieniają się warunki nabywania ziemi rolniczej ( padło złośliwie iż ta
    nowelizacja to haracz dla partii ludowych za TAK w głosowaniu do UE).
    Ogólnie mówiąc wracamy do starych wzorowanych z przed kilkunastu lat
    wymaganiach co do osób nabywających grunty rolnicze tzn. wykształcenie
    rolnicze ble, ble, ble itd. Teraz aby nabyć taką działkę trzeba będzie ją
    wpierw odrolnić a później kupić. Obecnie mogła być kupiona przez miastowego
    i sobie leżeć i czekać na lepsze czasy lub można było coś wymyślić z
    KRUSem. To informacje, na które natknąłem się przypadkowo więc wybaczcie
    jeśli pokręciłem.
    Pozdrowienia Andrzej