  • Data: 2006-02-27 19:23:04
    Temat: Re: Działalność gospodarcza i etat a ZUS
    Od: "pat.s.tg" <p...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    metti napisał(a):
    > Szanowny/a pat.s.tg wklepał/a:

    > pozastawa ci padatek ;)

    A gdzies czytalem ze musze jeszcze zaplacic skladke na ubezpieczenie
    zdrowotne. Jest to prawda?

    "Jeżeli, oprócz prowadzenia działalności gospodarczej, pracujesz na
    podstawie umowy o pracę i zarabiasz co najmniej 849 zł brutto
    miesięcznie, to musisz opłacać tylko składkę na ubezpieczenie zdrowotne
    - około 160 zł."
    Zrodlo:
    http://www.ifirma.pl/ifirma/poradnik.html?subsection
    =kosztyfirmy