  • Data: 2007-02-07 19:31:45
    Temat: Re: Działalność ISP na łączach DSL
    Od: KT <.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Feb 2007 20:27:52 +0100, Garvey napisał(a):

    > a co jest napisane w umowie DSL TP?

    jeśli Ci napiszę w skrócie, to będzie moja interpretacja tej umowy -- w
    takim wypadku nie ma sensu pytać innych. ;)

    jeśli bym Ci nie napisał w skrócie, to musiałbym tu wkleić całą umowę, czy
    też raczej regulamin usługi, bo o ile wiem takie rzeczy sa raczej w
    regulaminie.

    stąd pytanie raczej kieruję do osób, które znają ów regulamin i jego
    wykładnię.

    :)