    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzaiłalność firmy Cypryjskiej a Polskie prawo
    Date: Tue, 16 Mar 2010 23:32:28 +0100

    On Sun, 14 Mar 2010, wrote:

    > Interesuje mnie właśnie kwestia hazardu firmy internetowe są nietykalne w
    > Polsce ?? chociaż mają swoich tzw rezydentów i konta także w Polskich bankach.
    >
    > mając firmę na Cyprze organizujesz w necie powiedzmy loterie w Polsce dużo
    > różnych dodatkowych i skomplikowanych pozwoleń.
    > Firma wykupuje bramki i wynajmuje firmę do wysyłania nagród, serwery poza
    > granicami Polski , nic innego w Polsce nie posiada

    No to ustal, czy posiada, dajmy na to - ma te konta, czy nie.
    Bo widać nie możesz się zdecydować ;)

    > I co teraz US lub raczej Izba Celna jest w stanie coś zrobić

    No jasne - przechwycić nagrody.
    Nie jest to proste, ale pytasz co *może* (jak rozumiem: zgodnie
    z prawem) zrobić, a nie co "umie" ;)

    No i już napisali - jak firma bądź jej przedstawiciel wejdzie
    lub wniesie majątek na terytorium .pl, to może załapać się na
    jakąś "amerykańską" akcję.

    pzdr, Gotfryd