    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dylematy prawne z pewnym starym kredytem odnawialnym
    Date: Mon, 26 Jan 2009 14:57:20 +0100

    On 2009-01-26 14:34:08 +0100, witek <w...@g...pl.invalid> said:

    > a z jakiego tytułu ta kwota miała być pobierana?

    Spłaty zaciągniętego debetu. W regulaminie jest adnotacja, w stylu:
    posiadacz jest zobowiązany zapewnić wpływy na konto, z którego będą
    pobierane spłaty.

    > Czyli sytuacja wyglądała tak: 1. miesiąc:
    >

    > napisz na co te 10% szło?

    No właśnie nie wiem na co. Wygląda, że na powiększenie zadłużenia :-/

    > Bo przecież nie jako oprocentowanie bo tego byłoby sporo ponad to co można.

    > zawsze można reklamować.

    Nie wyraziłem się może precyzyjnie - sprawa jest z przed kilku lat, ale
    dopiero teraz wyszły mi takie kfiatki. Pytanie: jaki jest dopuszczalny
    czas reklamacji takich nieprawidłowości (o ile to są nieprawidłowości)?

    > weż sobie kopię umowy z banku.

    Trzymają je?To było jakieś 7-8 lat temu. Zresztą z tego co pamiętam,
    umowa to był prosty formularz, regulamin był w załączniku, w formie
    książeczki (tą mam).

    > jeśli rachunek był na rok, to potem został zamknięty i leciały już
    > tylko odsetki

    No właśnie nie został zamknięty przez bank. Żeby było śmieszniej,
    miałem równocześnie kartę kredytową i rachunek debetowy. Rachunek karty
    został zamknięty, debetowy - nie.

    > Jakiś czas później (3 lata), rachunek debetowy zostaje
    >
    > trzeba ją przeczytać

    W regulaminie wyraźnie piszą, że ten kredyt jest przyznawany na
    maksymalnie 12 miesięcy.

    > mało danych.

    Chętnie uzupełnie, ale o co? ;-)

    de Fresz