    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 9 Sep 2010 22:20:11 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Dylemat przyszlej studentki

    On Thu, 9 Sep 2010, spp wrote:

    > A to obowiązek meldunkowy został zniesiony?

    Co prawda to prawda. Ale jest kolejne pytanie.
    A co z tajemnicą skarbową?
    (tak, leń jestem i nie chce mi się sprawdzać jak tam jest ujęty zakres
    wyłączeń :D, ale przypomnę że np. dla "przypadku rejestracji samochodu",
    czyli pojawiającego się od czasu do czasu sporu z urzędnikami "pan mi
    ma przynieść dowód opłacenia PCC", prawidłowe rozwiązanie działa w DRUGĄ
    stronę - UM/UG "donosi" do US o fakcie nabycia samochodu, a nie US do UM
    fakcie (nie)nabycia pojazdu!)

    pzdr, Gotfryd