  • Data: 2007-12-19 12:30:44
    Temat: Re: Dwa etaty i składki ?
    Od: "przempo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald"

    > Debilku kanciaty - *zasiłek* a *wynagrodzenie gwarantowane* to dwa
    > różne
    > pojęcia. Ty, nie świadom różnicy, pisałeś o zasiłku (domyślnie zasiłek
    > chorobowy wypłaca ZUS).

    no niestety przygłupie - zus wypłaci DWA zasiłki, jeśli pracowawca nie
    jest uprawniony do wypłaty świadczeń, a w przypadku gdy są to zakłady
    zatrudniające ponad 20 pracowników, to KAZDY zakład wypłaci zasiłek i
    rozliczy z ZUS

    > Nie sprecyzowałeś że mówisz o "do 33 dni" - więc LOGICZNIE rzecz
    > biorąc
    > popaprańcu - pracodawca w tym okresie musi wypłacić wynagrodzenie
    > gwarantowane (kod 331).

    nie musiałem precyzować, bo zarówno wynagrodzenie za czas choroby jak i
    zasiłek chorobowy są wypłacane z DWÓCH tytułów - wbij sobie to wreszcie
    do głowy