  • Data: 2002-05-21 21:19:32
    Temat: Re: Doznania.
    Od: zamsz <z...@m...interecho.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:aceaef$512$2@news.tpi.pl Jacek:

    > Ostatnio na Discovery widziałem program o seksie. Podobno w jakimś
    > kraju dla zwiekszenia doznań erotycznych mężczyźni sypią do
    > prezerwatyw trochę żwiru. Wzmaga to doznania. Czy ktoś z
    > grupowiczów to testował ? Napiszcie co o tym sądzicie?
    >
    > Jacek

    Na kilometr jedzie podroba, wiec drogi spamerze nie wysilaj sie wiecej
    bo styl twojego posta ma sie nijak do "wysmakowanego" (dla znawcow)
    stylu Experta. Nie pofatygowales sie nawet dokleic sygnaturki jaka
    Expert pieczetuje swoje posty. Do tego Jacek nie uzywa OE bo tylko
    netscape + soc.culture.polish wywala mu system, a w ogole to:

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/