  • Data: 2011-08-07 22:08:10
    Temat: Re: Dowody procesowe -setki kopii?? (trochę długie)
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-07 23:59, Liwiusz pisze:

    > To mu "coś" nie wyszło, nie uważasz? 60zł to więcej adwokat zapłaci za
    > parking za samochód.

    60 zł jest złe tylko w prawie pracy i ubezpieczeniach.
    Przy wps do 500 zł to nadal jest 10%.
    Prawda jest taka że nie może być tak żeby do byle jakiej sprawy ciągać
    adwokata. Jak ktoś ma fanaberie wynajmować przy sporze o jazdę bez
    biletu adwokata to powinien to być jego problem.

    > Napisanie pozwu i obecność na - dajmy na to - 2 rozprawach jest dla
    > Ciebie warte 150zł (98zł na rękę)???

    Jak pozew jest dobrze napisany i sprawa jest wygrana to po co chodzić na
    rozprawę ???
    Jak sprawa jest przegrana to trzeba to uświadomić klientowi i na
    rozprawy nie chodzić.
    A jak się nie umie napisać pozwu i musi się chodzić na rozprawę to czemu
    ktoś inny ma za to płacić ??

    > Nie uważam tak. Jest bezsensowny, a jedyną jego zaletą jest prostota.
    > Jeśli już musi być, to powinien mieć chociaż wyższe dolne stawki.

    I jak mam z tobą rozmawiać? Jak cię pytam jakie powinien być to podajesz
    wps. Jak uważasz że jest zły to podaj inny.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU