    From: "Lewis" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowód odobisty - po co?
    Date: Wed, 16 Nov 2005 21:02:38 +0100

    > Legitymacja szkolna nie jest wymagana. W wieku lat 17 mozna juz nie
    > chodzic
    > do szkoly :)

    Ale mówiłeś o 13-letniej siostrze :P
    Bo 17 lat to (sory za wyrażenie) pojebany wiek... nie masz praktycznie
    zadnych praw a podlegasz już pod paragrafy, prawka nie mozesz wyrobić, wypić
    też wg prawa nie możesz wogóle 17 lat to zaprzeczenie zaprzeczeń wszystko
    sie wyklucza najlepiej zahibernować sie na 12 miesięcy... aghrrr porażka
    całe szczęście ze mi zostało już tylko 6 mies....

    Lewis
    red GSF 400