    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Doszkalanie za pieniądze pracownika
    Date: Mon, 20 Jan 2003 08:06:20 +0100

    > Dorotko czasy sie zmieniają i musisz inwestować w siebie w innym wypadku
    > idziesz do odstrzału ...wielu czeka na takie miejsce w kuratorium mają
    > złożone papiery tylko czekaja okazji ...

    Popraw mnie jeżeli się mylę, ale jeśli zakład pracy oficjalnie kieruje
    pracownika
    na studia (czytaj wręcz zmusza) to chyba jest zobowiązany do zwrotu kosztów
    łącznie z delegacjami i urlopem szkolnym. Nie wiem jak to wygląda prawnie,
    ale
    mój zakład gdy studiowałem pokrył prawie w całości odpłatność z dobrej woli,
    ale nie zgodzili się
    na oficjalną umowę o skierowaniu na studia, ponieważ przysługiwało by mi
    wtedy 28 dni
    urlopu i ewentualne delegacje.
    Natomiast jeżeli jest to tylko zalecenie (czytaj, jak nie skończysz to Cię
    wylejemy)
    to już zakład nie jest zobowiązany do poniesienia kosztów.
    Popraw mnie jeżeli się mylę droga Sandro :).

    Pozdrawiam Cię gorąco..... :)

    Darek