  • Data: 2009-05-25 08:25:19
    Temat: Re: Dostęp do parkingu dla wybranych?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gvbqe6$20gr$1@opal.icpnet.pl...

    > A odliczasz Vat od rachunku za prąd? Jeśli tak, to używając prywatnie
    > oszukujesz państwo.

    Ciebie też pogięło?
    Udowodnij mi, że zabierając komórkę i laptop poza siedzibę firmy korzystam
    z nich prywatnie czyli oszukuję państwo. Czekam :)
    Z ciekawości - Ty swoją służbową komórkę zostawiasz w firmie czy zwracasz
    koszty jej użytkowania pracodawcy?

    > Większość członków spółdzielni uznała, że musi być albo fora ze dwora.

    Acha, a jeśli większość uzna, że wszyscy muszą mieć zielone firanki, to też
    należy zmienić? :>
    BTW - nie zauważyłem, żeby wątkotwórca pisał coś o decyzji większości
    członków spółdzielni odnośnie prawa do parkingu.