  • Data: 2009-03-10 01:00:40
    Temat: Re: Dostep do czyjegos maila
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > W znanych mi wypadkach problemem było raczej udowodnienie, ze osoba,
    > która się na konto włamała, faktycznie zapoznała się z informacjami.

    Cóż, w znanym i przypadku sąd uznał, że (telepatycznie zapewne)
    posiadłem wiedzę o rozmieszeniu i sprawności ukrytych kamer
    przygotowując mój tajny spisek i specjalnie wybrałem miejsce słabo nimi
    pokryte (i w dodatku z tajemniczą ich konserwacją w trakcie), więc już
    mi nic nie mów o obiektywności i zdrowym rozsądku odpowiednio (ahem)
    zmotywowanych sędziów.