    Date: Sun, 08 Mar 2009 22:34:31 +0100
    From: DzikBagienny <n...@i...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostep do czyjegos maila

    Piotr [trzykoty] pisze:
> [...]

    To byla kiedys bliska mi osoba. Miala wlaczone przekierowanie na moj
    adres email. Po rozstaniu sie caly czas dostawalem jej maile na swoje
    konto. Wolalem o tym nie mowic zeby nie dolewac oliwy do ognia. W jednym
    z maili bylo podane haslo do jakiejs strony gdzie sie rejestrowala.
    Okazalo sie tym samym co do maila. Zalogowalem sie i wylaczylem
    przekierowanie. Od tego czasu haslo jest nie zmienione a ja czasem
    wchodze sobie poczytac co tam slychac ;)