  • Data: 2013-04-09 10:36:48
    Temat: Re: ...Dostał wyrok za brak hasła Wi-Fi
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-09 07:12, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jakiś link do informacji? Bo coś podejrzewam, że "diabeł" tkwi w
    > szczegółach i kara nie jest za brak hasła, tylko za umożliwienie
    > popełnienia przestępstwa poprzez brak hasła, czyli, że skazany godził
    > się na możliwość.

    wystarczy wygooglac tytul tego newsa, jest kilka odnosnikow

    - ale to stara sprawa bo z 2010 roku, tym niemniej ciekaw jestem jak u
    nas odbywaloby sie ewentualne sciganie podejrzanego ktory dokonalby
    przestepstwa lecz jako linie obrony przyjal wlasnie brak hasla na wifi.
    zakladam ze nie pozostawil sladow na kompie... albo slady te sa przez
    bieglych nie do wykazania.