  • Data: 2012-09-05 09:11:27
    Temat: Re: "Doręczenie" przesyłki poleconej, a ograniczenie wolności.
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic.
    > Przecież przepisy podatkowe mało mają do "obowiązku".
    > Powiadamiasz US o miejscu zamieszkania, powiadamiasz US o ustanowieniu
    > pełnomocnika bo wyjeżdżasz itede *i już*.

    [...]

    Śledząc tą dyskusję doszedłem do wniosku, że najlepiej na wyjazdy
    wyznaczyć jakiegoś pełnomocnika i wtedy problemu w ogóle nie będzie.
    Mam też wrażenie, że rozmawiamy o sytuacji/ach (to tak ogólnie ad.
    p.s.p), w której grupowiczowi chcącemu napić się piwa oferowane jest
    kupno całego browaru.
    Doręczanie przesyłek to od lat skostniały i niezreformowany system ale
    tak jest niemal wszędzie gdzie bezczelny podatnik ośmieli się przytupać.
    ;)

    --
    jedrus
    Wołyń woła o pamięć. List otwarty do posłów RP