    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dorabianie w przez pracowników samorządowych
    Date: Mon, 16 Aug 2004 11:34:33 +0200

    Użytkownik "Kane" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cfpsh8$ark$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > sorki - wysłałem nie na tą grupę co trzeba ...

    Jak to nie na tą. Taż pl.soc.prawo .

    Wydaje mi się, że starosta przesadził. Skoro ustawa zabrania wykonywania
    tylko zadań pozostających w sprzeczności z funkcją, to starosta przekroczył
    swe uprawnienia w tym zakresie. Nie może a'proiri uznać wszelkiej
    działalności za sprzeczną z wszelkimi funkcjami.

    W praktyce jednak lepiej, by sam ten urzędnik nie protestował zanadto, bo
    różnie może się to skończyć. Może się okazać, że jego etat nie jest już
    potrzebny. Wydaje mi się, że ktoś inny - niekoniecznie nawet pracownik
    Starostwa powinien o tym fakcie powiadomić - tylko kogo? Pewnie wojewodę.

    W tym wypadku powiadomić może każdy, bo przecież zarządzenie narusza ogólne
    prawo, a nie prawo określonej osoby.