    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dojazd do pracy
    Date: Sun, 24 May 2009 20:01:12 +0200

    W wiadomości
    news:82e50fb4-745c-4f64-b0f9-bb7ffecdd523@z14g2000yq
    a.googlegroups.com
    przypadek <p...@g...pl> pisze:

    > Ja pospekuluję,
    Ja też spekulowałem, ale nic nie znalazłem. Przypuszczam, że autor
    twierdzenia po prostu się nie zna i pisze co mu się wydaje.
    Zobaczymy.

    > że skoro można uznać że w czasie dyżuru może być
    > wykonywana praca z domu, to tym bardziej wykonywaniem pracy będzie
    > ruszenie się z tego domu na polecenie pracodawcy. A za środki
    > niezbędne do wykonywania pracy płaci pracodawca.
    Środek transportu użyty do stawienia się w miejscu wykonywania pracy nie
    jest środkiem do wykonywania pracy.
    Co więcej czas dojazdu i powrotu nie liczy się do czasu pracy.

    Przyszła mi do głowy taka sytuacja: pracownik dyżuruje w domu (cokolwiek to
    znaczy). Pracodawca go wzywa (załóżmy, że mu się udało) mówiąc: wskakuj w
    auto ważna sprawa, bądź za 20 min. A pracownik na to: w jaki samochód? Od
    mojego się odczep, przyjadę autobusem, najbliższy mam za godzinę. ;)

    --
    Jotte