eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodanie zdjęć samochodu przez Straż Pożarną bez zgody właściciela › Re: Dodanie zdjęć samochodu przez Straż Pożarną bez zgody właściciela
    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dodanie zdjęć samochodu przez Straż Pożarną bez zgody właściciela
    Date: Mon, 21 Dec 2009 22:07:54 +0100

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 12:55:21 -0800 (PST), mat mys napisał(a):

    > Raczej bym to nazwał "ludzkim odruchem" , a nie Twoją zasadą. Wypadek
    > może się przydażyć każdemu, szczególnie podczas ostatnich dni
    > dodatkowo przy nieodsnieżonej drodze oraz uszkodzonej nawierzchni
    > jezdni.

    Owszem. Ale wśród znajomych miałem też wypadki które wynikały tylko i
    wyłącznie z głupoty kierowców i kończyły się dużo gorzej niż moje
    kilkukrotne wjechania do rowu. Ostrzegać powinno się za wszelką cenę.

    Ale Twój problem znam też z innej strony - jestem fotoamatorem i nie
    raz spotykałem się z zakazywaniem mi fotografowania czyjejś własności
    "a bo se nie życzę". Ludzie są przewrażliwieni na punkcie swoich praw
    własności i wydaje im się że jeśli coś do nich należy to inni mają
    zero praw do tego (i do zdjęć).

    Pozdrawiam,
    Henry