eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDo speców od prawa bankowego - Czy jest w Polsce jakiś normalny bank? › Re: Do speców od prawa bankowego - Czy jest w Polsce jakiś normalny bank?
  • Data: 2007-12-21 23:31:16
    Temat: Re: Do speców od prawa bankowego - Czy jest w Polsce jakiś normalny bank?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO tego ci nikt nie zapewni i wszystkie banki w Polsce mają taką samą
    > gwarancję jeśli chodzi o wypłatę środków po ogłoszeniu upadłości.

    Wiem, smile przecież był...

    > Ty chyba potrzebujesz lokaty a szukasz konta.

    Z lokatą to kłopot jest. Mnie po prostu chodzi o to, że jak będę kupował
    mieszkanie to żeby kasa była łatwo dostępna. Teraz są jakieś lokaty co można je
    szybko zlikwidować bez dużej straty, ale w tych umowach do lokat też jest to
    cholerstwo z egzekucją! Zmówili się albo konkurencji nie ma. Nadal nie rozumiem
    po co im ten paragraf.

    Pozdrawiam

    Czapla