  • Data: 2009-07-29 21:31:33
    Temat: Re: Długiżony po jej śmierci
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:
    > Po śmierci żony, dowiedziałem się że miała długi w banku. Co stanie
    > się z połową mojego mieszkania spółdzielczego przekształconego we
    > własnościowe. Rozdzielność mieliśmy od 2005 r. ale ona od kilku lat
    > nie płaciła za mieszkanie, za wszystko płaciłem ja. Co można zrobić,
    > grozi mi licytacja, eksmisja? Jak się zabezpieczyć?Pomocy.

    a z czyjego majątku zostało wykupione mieszkanie?

    warto poszukać dobrego prawnika i podrażyć temat, podczas jakiegoś szkolenia
    prawnik nas uświadamiał (przedsiębiorców) że zobowiązania pieniężne
    sygnowane przez jednego ze współmałżonków są ściągalne tylko z jego majątku
    osobistego, co oznacza, że praktycznie są nie ściągalne :)