  • Data: 2004-12-03 18:23:39
    Temat: Re: [Dlugie] Zostalem oskarzony o przestepstwo z art.190§1kk
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/3/2004 12:51 PM, Torens wrote:

    > Napisze po raz kolejny. Czytałem akta i nie ma nic w nich na temat
    > sprawdzenia IP czy jakichkolwiek innych kroków prowadzących do
    > zidentyfikowania rozmówców. Cala sprawa oparła sie na zeznaniu 2 osób i
    > kartce wydrukowanej z kompa .

    Hej, zwracasz sie do mecenasa, to mu chociaz wszystki powiedz - jeżeli
    jak ktos tu juz napisał, w groźbach były informacje, które znac mogłeś
    tylko Ty, to jest problem.
    Jeżeli jest jednak jedynie wydruk, bez konkretów, to sprawa raczej dla
    doktora a nie prawnika, bo jak tez już napisano żaden rozsądny
    prokurator nie wniósłby czegokolwiek, chyba, że rozsadny interepretować
    "zatroskany o karierę, zalezna od pokrzywdzonego pozostającego w bliskim
    związku z przełożonym" - wtedy to nawet w gwałt na kosmitach możesz być
    wrobiony, jako herszt jednoosobowej grupy przstepczej.

    Pzdr: Catbert