  • Data: 2003-08-08 09:52:42
    Temat: Re: Dlugi w sieci ERA i klopoty - PROSZE O POMOC...
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zwykly_facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bgvqhm$b87$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy jesli beda mieli swiadomosc, ze zglaszajac mnie do
    > takiego rejestru zablokuja sobie mozliwosc splaty przeze mnie tego dlugu,
    > zgodza sie nie podawac mnie do takiego rejestru,

    Nie sądzę aby miało to dla nich jakieś znaczenie. Jeśli nie spłacisz
    dobrowolnie, sprawa oprze się o sąd i pewnego pięknego dnia do Twoich drzwi
    zapuka komornik. Argumentacja "jesli trafie do tego rejestru to Wam nie
    zapłacę bo nie dostanę na to pożyczki" chyba nie trafi im do przekonania.

    >czy wrecz przeciwnie -
    > zrobia to wlasnie dlatego, abym nie podejmowal zadnych innych zobowiazan
    > oprocz tych, ktore juz posiadam.

    Aż o taką perfidię bym ich nie podejrzewała. Po prostu zgloszą Cię jako
    dłużnika - nastepna instytucja, która będzie zastanawiala sie nad
    udzieleniem Ci jakiś kredytów, rat będzie mogła podjąć decyzję wiedząc o
    ciązących na Tobie zobowiązaniach i dzięki temu okreslić ryzyko wchodzenia z
    Tobą w interesy

    HaNkA