  • Data: 2007-09-08 08:16:02
    Temat: Re: Długa historia (prawo pracy) - proszę o pomoc
    Od: izatka <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie zamierzam, zrobiłam to, żeby wiedzieć, do kogo uderzyć, jak bym
    musiała powoływać świadków. To nie jest żaden dokument, tylko świstek
    w mojej kieszeni, a dostęp do bazy danych pacjentów i zakładu mam
    oficjalnie, bo zajmuję się również rozliczeniami świadczeń zdrowotnych
    na polecenie szefa. A pacjentów mogłam widzieć przecież tego dnia na
    korytarzu. Dzięki za info, będę się pilnować z gadaniem.