    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego sąd mnie poinformował?
    Date: Wed, 09 Jun 2010 16:13:59 +0200

    Witam

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że wykryto sprawcę jakiegoś
    > przestępstwa na Twoją szkodę, który Tobie nie jest znany.

    Też tak pomyślałem, ale tu nie może chodzić o zwykłą kradzież,
    zniszczenie mienia. Raczej coś z tzw. oszustwa.
    art.286:
    "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za
    pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub
    niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania"

    Nie chce mi się iść do sądu, żeby się choćby dowiedzieć, że mi nie
    powiedzą o co chodzi:-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

    wszystkie możliwości.]