  • Data: 2010-04-15 15:43:10
    Temat: Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    r...@p...onet.pl pisze:

    > przecież w razie kontroli drogowej policja chyba nie jest taka głupia żeby nie
    > odróżnić 50 od 125 czy 150, a wtedy zabiorą dowód rejestracyjny, a "skuter"
    > trafi na parking policyjny.

    Od kiedy polska policja jeździ z polowym zestawem do rozmontowywania
    silników i mierzenia pojemności skokowej? ;->

    I jak są to jakieś wybrane tylko patrole - to gdzie je znaleźć? Pytam,
    bo potrzebuję u siebie rozebrać silnik, bo mi jeden głupi simmering
    poszedł w driebiezgi i bez rozmontowania tego nie zrobię.

    Aha - i czy obsłużą także tych, co mają w dowodzie wbite "motocykl"? Bo
    mój to ćwierćlitrowa Honda Foresight...