eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe › Re: Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe [Izraelczykom wolno ale nie Putinowcom?]
  • Data: 2024-05-10 11:24:09
    Temat: Re: Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe [Izraelczykom wolno ale nie Putinowcom?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Filipku, ilekroć cię czytam tylekroć mnie zdumiewasz. To wręcz
    > nieprawdopodobne że można być aż takim głupkiem :)

    Mnie zawsze zdumiewają idioci którzy tak koncentrują się na jednym celu
    że zapominają o innych. Akcje Izraela w Strefie Gazy "bez zarzutów"
    nie utrudniają dopierdalania Putinowi bez (za) silnego wrażenia podwójnej
    moralności Kalego szczególnie w trzecim świecie?

    Nie po to się bitwy wygrywa by wojny przegrać. Dla mnie przekonujące
    (wyglądające na w miarę bezstronne) czepianie się Putina w Ukrainie jest
    znacznie ważniejsze niż dobre imię Izraela w Strefie Gazy.
    Kopać nadgorliwe Izraela nie zamierzam ale wkopywać się w (zbyt silne)
    wrażenie podwójnych standardów jeszcze bardziej.

    --
    A. Filip