  • Data: 2003-02-27 20:25:37
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > To, że będzie cięty na złodziei samochodów nie oznacza, że będzie
    odpuszczał
    > widłowym.

    Problem polega na tym, ze będąc "cięty" na zlodziei samochodów nie jest
    bezstronny a taki wlasnie powinien byc, czyż nie? Nie bylbys zachwycony
    gdyby odwracajac sytuację, krewna sędziego miala 0-700 i z tego powodu
    sędzia nie widzialby nic zlego w idei dialerów?

    > Nie rozbawiaj mnie. Jak sędzia uzna, że oszukujecie to nic Was
    > nie uratuje. To Polska nie USA.

    Po pierwsze ponosi Cię. Jakich "Was"? Po drugie a jeśli nie uzna? Nawet
    gdyby tu byla Nowa Zelandia czy Zanzibar prawo jest tylko jedno. Dura lex
    sed lex. A za błedy/glupotę się płaci.

    Pozdrawiam,
    MiC