eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDialer- wypowiedz przedstawicielaTPSARe: Dialer- moje prywatne stanowisko.
  • Data: 2004-11-25 13:12:48
    Temat: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 13:38:23 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Waldek Godel wrote:
    >> Zresztą należy tu wskazać jeszcze inne rzeczy które matka najwyższych cen
    >> ma za skórą:
    >> - w razie reklamacji i wątpliwości, dostawca treści nie dostanie od mamusi
    >> tepsy ani grosza. Ale klient musi zapłacić, chyba, że przypadkiem mu ktoś
    >
    > Podstawa tego twierdzenia?

    http://www.tp.pl/otp/serwis_prasowy/archiwum/show.ph
    p?mid=1413
    http://www.tp.pl/otp/serwis_prasowy/archiwum/show.ph
    p?mid=1419

    Wprowadzane obecnie nowe umowy TP z service providerami, firmami
    oferującymi usługi za pośrednictwem linii o podwyższonej płatności (0-700),
    zaostrzają system kontroli i zwiększają ich odpowiedzialność za praktyki
    nieuczciwe wobec Klientów. Dotyczy to także dialerów internetowych.

    To "zwiększenie odpowiedzialności" to nic innego jak opóźnienie wypłat i
    wstrzymywanie ich, jeżeli reklamacji/zgłoszeń nieprawidłowości jest za
    dużo.
    A z drugiej strony - sam sobie zobacz ile jest informacji o ludziach którym
    nabito rachunki włamując się do skrzynek i pomogły dopiero interwencje
    dziennikarzy. A co z tymi co nie mają znajmomych w mediach? Grzecznie
    płacą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu
    z Twojego komputera i vice-versa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1