  • Data: 2004-11-19 00:09:27
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > LOL, to oni nie wiedza gdzie wysyłaja pieniażki!!!

    Chyba nie jesteś na tyle głupi, żeby uważać, że TPSA bezpośrednio
    rozlicza się z każdym dostawcą tego typu usług na świecie?

    [ciach]

    > a dlaczego od banku? Od wlasciciela tego konta!!!

    MegaROTFL

    Żabko - właśnie tego właściciela szukasz.

    [ciach]

    > EOT bo albo ja mam spatrzone spojrzenie na to, jak powinno sie traktowac
    > swojego klienta, alb ty nie wiesz oczym mówisz. Załózmy ze to pierwsze!

    Spatrzone? Co to za nowe słowo?

    To tylko nasuwa trzeci wniosek: to ty nie wiesz, o czym mówisz.

    [ciach]

    > hmm, ale mnie nikt nie okradł! Powtórze jeszcze raz - tu nie chodzi o mnie,
    > a brat niech robi co chce!

    To co się awanturujesz i żądasz od TPSA jakichś danych?