    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Date: Thu, 18 Nov 2004 14:56:28 +0100
    <cn5vhc$id8$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn66u5$qo4$1@news.onet.pl>
    <u...@4...com>
    <fxd8ed25zc5b$.w17w5l7mayk$.dlg@40tude.net>
    <4...@4...com> <cn7u5i$r22$1@news.onet.pl>
    <cn84pv$29m$2@news.onet.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnbqm4$2ggt$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnd1u3$619$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cne1pt$o42$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnfgsq$1ibm$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>

    Budzik wrote:

    > ale co to za wielka tajemnica? Przeciez prawo zaklada jawnosc - jezeli
    > rpowadzis działalnosc to musisz sie liczyc z tym ze mówisz ktos ty!

    Primo: TPSA nie jest rejestrem działalności gospodarczych.
    Secundo: z pustego i Salomon nie naleje - spróbuj sprawdzić, dokąd tak
    naprawdę lecą pakiety do tej podanej tu przez kogoś strony
    www.lolita.pl. A TPSA na pewno nie będzie gratisowo prowadzić śledztwa
    aż w USA.

    > Ale ok - rozumiem twój pukt widzenia - EOT!

    Akurat.

    [ciach]

    > jak zwal tak zwal, wiem gdzie wplacałem pieniadze i potem slad po nich
    > zaginał.

    Jak wpłacasz na czyjeś konto, a potem okaże się, że właściciel tego
    konta cię naciął, to też żądasz od banku ujawnienia danych?

    [ciach]

    > ok, ja nie mówie ze maja publikowac czy cos, ja mówie ze jakby TPSa nie
    > miała swoich klientów w dupie to by chociaz informowała ze co prawda oni
    > nie maja prawa podac danych firmy ale te dane powinny byc publikowane tu i
    > tu. Wtedy czułbym sie jak ich klient - nawet jezeli takie działanie nie

    Powyższa informacja jest publicznie dostępna. Jak zapłacisz za usługę,
    możesz nawet przez telefon detektywa wynająć. Ale na pewno TPSA nie
    zafunduje ci go tylko dlatego, że tupiesz nogami.

    [ciach]

    > jw. Nie chodzi o dane ale o sposób postepowania w takiej sytuacji.
    > Ale po co - ludzie zaczeli by zglaszac przestepstwo i prowizja TP poszła by
    > sie je#$%ć.

    A co ci szkodzi zgłosisz przestępstwo teraz? Włamanie do mieszkania też
    byś zgłosił dopiero, jak byś się dowiedział, kto się włamał?

    [ciach]

    > tak, jasne!!! Przeciez napisałem ze bardzo czesto kontaktujemy jedna strone
    > z druga i jakos funkcjonujemy.

    Póki co. I jakoś.

    > moze jakas walerianke? ;-)

    Żeby koty mi się naćpały?