  • Data: 2009-11-27 07:16:43
    Temat: Re: Deweloper i kara za opóźnienie oddania lokalu
    Od: "Robert Komencki" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli liczymy termin w dniach, to można naliczyć odsetki za dany dzień
    > dopiero, kiedy ten dzień się skończy.

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Niestety, sprawa posunęła się jeszcze dalej. Deweloper żąda ode mnie
    podpisania oświadczenia, że akceptuję ich rozliczenie - a jak nie podpiszę, to
    oni nie podpiszą aktu notarialnego.

    Ja oczywiście ich rozliczenia nie akceptuję, ale jestem postawiony pod ścianą -
    jak najszybciej muszę dostarczyć akt notarialny do banku, w którym mam
    kredyt. Jak tego nie zrobię w odpowiednim terminie, to czekają mnie spore
    koszty ze strony z kolei banku.

    No i teraz pytanie - czy można w późniejszym terminie, już po podpisaniu aktu
    notarialnego, podwazyć takie oświadczenie i mimo wcześniejszej akceptacji
    rozliczenia, jednak dochodzić reszty?

    Pozdrawiam
    Robert Komencki