eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie.Re: Demolka w sklepie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Demolka w sklepie.
    Date: Thu, 15 Dec 2005 21:15:07 +0000 (UTC)
    Organization: www.samotnik.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <dnsmcr$i1i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dnsd9q$n6d$1@nemesis.news.tpi.pl> <dnsdbq$n8i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dnse9d$dsv$1@atlantis.news.tpi.pl> <dnsem6$p9v$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <36hfbwz1hity$.dlg@butterfly.post>
    NNTP-Posting-Host: auz33.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1134681307 18482 83.27.33.33 (15 Dec 2005 21:15:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Dec 2005 21:15:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:349751
    [ ukryj nagłówki ]

    <a...@w...pl> napisal(a):
    >
    >> Masz rację tylko w jednym - że "według Ciebie".
    >
    > Nieprawda
    > Ja też sie zgadzam z poprzednikiem.
    > Moze nie do końca bo nie wiem czy akurat w to miejsce które wskazał..ale
    > gdzieś tam mogą.

    Klient nie ponosiłby odpowiedzialności za zniszczony towar jedynie w
    jednym przypadku: gdyby zniszczył go nie ze swojej winy. Na przykład
    gdyby sprzedawca ustawił go w taki sposób, że klient nie byłby w stanie
    uniknąć zdarzenia. Na przykład gdyby była uginająca się drewniana
    podłoga i niestabilny regał, z ktorego podczas przechodzenia obok
    spadają różne rzeczy. Natomiast to, że ktoś jest gruby/niezdarny i,
    nomen omen, zachowuje się jak słoń w składzie porcelany, nie usprawiedliwia
    niszczenia cudzej własności. Jeśli ma jakieś problemy z koordynacją ruchów
    i nie chce płacić za ewentualne szkody, to niech lepiej siedzi w domu albo
    kupi jakieś ubezpieczenie OC.

    Naprawdę nie wiem o czym tu dyskutować. Może zaproś mnie do swojego domu,
    ja się poobijam o jakieś meblościanki, porozbijam coś i powiem, że to Twoja
    wina, bo źle ustawiłeś, bo w końcu w mieszkaniu powinieneś mieć gumowe
    ściany i nic więcej, żebym niczego przypadkiem nie był w stanie rozbić.
    Ciekawe, co wtedy zrobisz. Sklepikarz jest w identycznej sytuacji.
    Uważasz, że powinien pozamykać towar na ekspozycji w kasach pancernych,
    czy co? Bo jakoś nie do końca łapię Twoją ideę. Dla mnie sprawa jest
    prosta - jakiś klient-ciąpa zniszczył - niech płaci. Skorupy otrzyma w
    prezencie. :)
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1