    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 14 Feb 2018 02:38:14 -0800 (PST)
    <d...@g...com>
    <p6109i$bm0$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Dbają o swoje dupska
    From: j...@j...org

    On Wednesday, February 14, 2018 at 6:42:12 PM UTC+9, RadoslawF wrote:

> [...]
    wydano największą liczbę niesłusznych decyzji o zwrocie majątków, jak wykazała
    niechcący pisowska "komisja śledcza". A jak to przez przypadek wykazali, to temat
    ucichł, i zajęli się Żydami.

    > Gdzieś to można potwierdzić?

    Oczywiście nie w TVPiS:

    http://www.rp.pl/Reprywatyzacja-w-Warszawie/17103977
    3-Ratusz-Decyzja-ws-ul-Nabielaka-9-podjeta-za-rzadow
    -PiS.html

    Ratusz przypomniał, że to Mirosław Kochalski zatrudnił byłego zastępcę
    dyrektora w Biurze Gospodarowania Nieruchomości Jakuba R., który jest
    podejrzany ws. reprywatyzacji i obecnie przebywa w areszcie. Kochalski 12
    lipca 2006 roku osobiście podpisał pierwszą umowę o pracę Jakuba R.

    Stołeczni urzędnicy przypomnieli, "że podczas prezydentury Lecha Kaczyńskiego
    w Warszawie (kadencja 18.11.2002 r. - 22.12.2005 r.) zreprywatyzowano ponad
    200 nieruchomości, w tym również z lokatorami". Jak zaznaczono, "około 200
    kolejnych nieruchomości zostało zwróconych podczas rządów komisarzy z PiS". Do
    oświadczenia ratusz dołączył listę 226 adresów decyzji reprywatyzacyjnych z
    okresu, kiedy prezydentem Warszawy był Lech Kaczyński, z czego jak zaznaczają
    "część z nich była osobiście podpisana przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego".

    Czy generalnie pisiory coś nie prują szat o to, że państwowy majątek liczony w
    miliardach został przekazany Watykanowi w aferalnych okolicznościach:

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/nieruchomosci/repry
    watyzacja-bez-kosztow-da-sie/n6q08

    Na przykład Kościół katolicki dzięki powołaniu Komisji Majątkowej miał
    ułatwioną drogę do odzyskania nieruchomości od Skarbu Państwa. Przez ponad 20
    lat działalności przekazała ona stronie kościelnej ponad 65,5 tys. ha oraz
    143,5 mln złotych. Wartość zwróconego majątku sięgała nawet 5 mld złotych.
    Epopeja komisji zakończyła się jednak wielkim skandalem. Na jaw wyszedł między
    innymi brak weryfikacji wycen gruntów zaniżanych przez rzeczoznawców Kościoła.
    Kilku osobom postawiono zarzuty.