  • Date: Mon, 21 Nov 2005 01:31:35 +0100
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Data zgonu

    Kaja napisał(a):

    > Z wieloma. Z artykułów prasowych i reportaży telewizyjnych.

    Nie chcę nikogo z kolegów dziennikarzy obrażać, ale masz kiepskie źródła
    informacji ;-)

    > No widzisz jak to trudno udowodnić, obronić sie? I jeszcze złapać osobnika
    > podłączającego się, czyli mieć na tyle siły, żeby mu założyć
    > kajdanki(abonentom tego nie dają) i odstawić na policję, bo zanim policja
    > przyjedzie, to złodziej zdąży 100 razy uciec.

    Z reguły wystarczy wykazać, że przedsiębiorca telekomunikacyjny nie
    zachował należytej staranności przy zabezpieczeniu sieci
    telekomunikacyjnej (art. 160.2 PT).

    Ale w wielu przypadkach, jak Witek słusznie zauważył, trzeba do tego
    jeszcze wygrac proces. Chociaż przy zrobieniu porządnej dokumentacji
    fotograficznej reklamację też czasami uznają.

    M.