  • Data: 2010-11-09 00:19:08
    Temat: Re: Darowizna nieruchomosci, dwa przypadki
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/8/2010 9:06 AM, Dysiek wrote:

    > Z bankiem nie ma problemu o ile nie informuje US. A raczej nie informuje bo
    > to nie spadek przeciez. Ew. moze wysylac info o podatku Belki, ale z 2
    > strony wysylalby ~40 milionow pism? W ogole US moze wnikac w to kto ile ma
    > kont i jaka kase na nich? Bank chyba nie udzieli takich informacji?

    przed kontrolą nie udzieli.
    po wszczęciu kontroli wyśle całą historię konta. Nawet zdaje się, że na
    twój koszt.

    > Chodzi mi o sytuacje np. syn + matka. Powiedzmy matka chce dopisac syna jako
    > wspolwlasciciela.

    a to musisz z kaczynskim pogadac. On jest ekspertem od trzymania kasy u
    mamusi na koncie.

    Nie wiem co się stanie.
    Generalnie konto wspolne to wspolna kasa.
    Dowodzenie, że tak nie jest spadnie na ciebie, ale US punkt do
    zaczepienia ma i jak bedzie chciał to połowe wpływów opodatkuje jako
    darowiznę.