  • Data: 2005-03-04 19:42:10
    Temat: Re: Darowizna dla zony
    Od: "PNN" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@t...pl napisał(a):

    > Witam
    > Zamierzam wziasc slub i chce sprawic aby moje mieszkanie kupione
    > (jeszcze jest splacany kredyt i po slubie bedzie on splacany razem z
    > zona)
    > stalo sie tez mieszkaniem zony :)
    > Jak to mozna zrobic po za darownizna?
    >
    > Pozdrawiam
    > P.

    Z prawem rodzinnym mialem do czynienia ostatni raz na egzaminie z cywila
    dobrych kilka lat temu ale z tego co pamietam to nie ma wiekszych problemów z
    wrzucaniem do majątku wspolnego przedmiotów w drodze darowizny,wieksze chyba
    kontrowersje wywoluje przesuwanie przedmiotów z majątku wspolnego do
    odrebnego i tym samym zanik majatku wspolnego przy zachowaniu fikcji
    wspolnosci majatkowej. Jak ktos jest zorientowany to niech mi odświeży pamiec
    bo niedlugo ten problem bedzie i mnie dotyczyc a ksiazke Smyczynskiego,jedyną
    z prawa rodzinnego jaką mialem,gdzies posiałem.
    pozdrawiam