    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darmowa służba zdrowia
    Date: Fri, 11 Jun 2010 10:39:26 +0200

    P.H. pisze:

    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:husru6$lcs$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > no 100% jeszcze nie mam czy miejsce i sprzęt ten sam, ale jeśli tak
    > to... szkoda słów

    Czyli wg Ciebie lepiej aby sprzęt stał nieużywany, niż aby lekarze
    leczyli na nim prywatnie? Przecież problemem nie jest to, że NFZ nie
    może wykupić usług, ponieważ sprzęt jest zajęty, tylko że nie ma na to
    pieniędzy.

    A że są naiwniacy, którzy wierzą jeszcze w "darmową służbę zdrowia"
    nawet jak na operację ratującą życie muszą czekać latami, czyli do
    śmierci, to już nic na to się nie poradzi.

    Kup córce operację prywatnie, jej życie chyba jest najważniejsze, a w
    wyborach nie głosuj na socjalistów, którzy zabierają Ci pieniądze "na
    leczenie" nie dając nic w zamian.

    --
    Liwiusz