eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDOMAGAĆ się USTAWY w RP o ujawnieniu NARODOWOŚCI osób publicznych › Re: DOMAGAĆ się USTAWY w RP o ujawnieniu NARODOWOŚCI osób publicznych
  • Data: 2007-06-30 10:55:37
    Temat: Re: DOMAGAĆ się USTAWY w RP o ujawnieniu NARODOWOŚCI osób publicznych
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:f65cmq$hok$1@news.onet.pl...
    > (...)
    > Bubel.... no coz, skoro opieramy sie na TAKICH autorytetach....
    > Ty wierzysz w te wszystkie gloszone przez siebie (lub cytowane) brednie?

    Pani psycholog wydała opinie, że jestem przekonany o swoich racjach.

    > Pozostaje mi wspolczuc i miec nadzieje, ze nie masz dzieci, ktore
    > skrzywdzilbys wychowujac w prezentowanym przez siebie, wyimaginowanym
    > swiecie.

    Żal mi jest tylko tych ludzi, których świat ogranicza sie tylko do szklanej
    kurtyny. Moje dzieci są ze mną szczęśliwe, tylko sąd nie ma dla mniełaski
    http://boukun-pl.blogspot.com/search?updated-min=200
    7-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2008-01-01T
    00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=6

    boukun