    Subject: Re: D....
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sat, 1 Jun 2019 14:54:07 +0200

    W dniu 01.06.2019 o 13:12, A. Filip pisze:

    > Czyli naklejanie symbolu tęczy na przenośnych WC i koszach na śmieci
    > jest w porządku i nie jest to potworna kryminalna homofobia? :-)

    A czy naklejanie symbolu niewolników (taki przykład, bo nie wiem jaki
    jest i czy jest symbol niewolników) na śmietnikach to atak na
    niewolników, czy obrona właścicieli niewolników przed zniesieniem
    niewolnictwa?

    Czy naklejanie symbolu faszystów na śmietnikach, to atak na faszystów,
    czy obrona przed faszyzmem?

    Jak dasz radę odpowiedzieć sobie na te pytania, to zrozumiesz na czym
    polega różnica.

    > To była "Matka Boska _w tęczowej aureoli_ ". IMHO Bez Matki Boskiej
    > "dyżurni aktywiści LGBTQ" by darli mordę na okrągło o niewybaczalnej
    > homofobii i sianiu nienawiści.
    >
    > AFAIR W "Człowiek z żelaza" kolegium skazało za zaśmiecanie a nie za
    > rozdawanie (antypaństwowych) ulotek. Za coś ją skażą IMHO.

    Więc trzeba podtrzymać tradycję i tak jak wtedy udawali, że skazują za
    zaśmiecanie, a nie za antypaństwowe ulotki, tak teraz udają, że to za
    naklejanie maryjki na śmietnikach, a nie za domalowanie maryjce tęczy.
    Zaiste, wzorzec godny naśladowania. Pytanie czy naśladują, czy
    kontynuują z przyzwyczajenia? Obecność w tej grupie takich ludzi jak
    Piotrowicz może dać odpowiedź.

    I na marginesie. Stosowanie symetryzmu dla poczynań homofobów, stawianie
    ich haseł "śmierć pedałom" itd. na równi z tym, jak się bronią i o co
    walczą ludzie nieheteroseksualni, to jest tak płytkie i żenujące, że już
    bardziej płytkie i żenujące być nie może.
    Ja rozumiem, że ktoś upośledzony może nie odróżniać ataku od obrony, ale
    że ludzie potrafiący czytać i pisać też nie potrafią?

    Pozdrawiam
    Piotr