  • Data: 2009-06-03 13:00:01
    Temat: Re: Czy zameldować obcą osobę?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tam się nie znam, ale chyba niepełnoletni musi być zameldowany tam
    gdzie opiekun prawny? Jak może zameldować u siebie kilkuletnie dziecko a
    rodzica nie?
    Zameldowanie to potwierdzenie pobytu - ktoś może zapytać dlaczego matka
    zostawia dziecko obcej osobie na wychowanie?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813