eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
  • Data: 2009-07-05 19:23:10
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte ni au koto ha itsumo tanosii

    > W wiadomości news:h2qqnm$gpl$1@inews.gazeta.pl ALEX Przekliniak

    > A praktycznie nawet gołą ręką.

    I jakie ma to znaczenie?

    > Głupie pytania.

    Bo kałach to broń do polowania? W moim matriksie to broń do zabijania. Mimo
    że to tylko karabinek a nie karabin.

    > Każdy to może napisać. Nawet jak strzelał jedynie podkołderne i
    > wanienne bąki.

    Ale nie każdy zdawał na licencję drugiego stopnia. A ja zdawałem. I powiem
    Ci jeszcze jedno: moi nauczyciele wbijali mi jedno do głowy: broń to nie
    zabawka. Mogłem zapomnieć nazwisko dowódcy kompanii, mogłem zapomnieć
    nazwisko dowódcy batalionu. Ale nadal pamiętam podstawową zasadę użycia
    broni:NIGDY nie celuje się do człowieka.

    > Ja cię o nazwisko nie pytam, szanuję prywatność.

    Nazwisko zepsuł mi ten niedorobiony Rutkowski