  • Data: 2010-06-22 16:43:07
    Temat: Re: Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    KK wrote:

    > gorszej bzdury nie słyszalem
    > jak mogą zlicytować moje własnościowe mieszkanie??

    jeśli jest to mieszkanie własnociowe spółdzielcze, to przede wszystkim
    nie jest to twoje mieszkanie tylko spóldzielni.
    Twoją wlasnoscia jest takie dziwny stwor nazywaby ograniczonym prawem
    rzeczowym. Czyli jestes wlascicielem prawa do zamieszkiwania okreslonego
    mieszkania. Podlega ono sprzedazy, dziedziczeniu itp itd.

    Spoldzielnia jak najbardziej ma prawo toto zlicytowac.
    Jak masz pelna wlasnosc, to tym bardziej komornik z przyjemnoscia pusci
    cie z torbami, jesli to bedzie jedyny majtek ktory posiadasz.