eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w Polsce wolno z punktu widzenia prawa zostawic dziecko samo w domu? › Re: Czy w Polsce wolno z punktu widzenia prawa zostawic dziecko samo w domu?
  • Data: 2016-05-17 08:12:03
    Temat: Re: Czy w Polsce wolno z punktu widzenia prawa zostawic dziecko samo w domu?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Dla mnie to brzmi jak obowiązek osoby trzeciej, a nie opiekuna ustawowego, ale mogę
    się mylić.
    Tym niemniej pierwszy punkt zaczepienia jest: 7 lat.

    -----
    > Art. 106 KW.
    > Kto, mając obowiązek opieki lub nadzoru nad małoletnim do lat 7 albo nad inną osobą
    niezdolną rozpoznać lub obronić się przed niebezpieczeństwem, dopuszcza do jej
    przebywania w okolicznościach niebezpiecznych dla zdrowia człowieka,podlega karze
    grzywny albo karze nagany.