  • Data: 2006-06-30 16:32:55
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał:

    > [...]
    > Robienie zdjęcia legitymacyjnego przez zawodowego fotografa jest aktem
    > twórczym. Od innych zdjęć przez niego robionych różni się tylko jednym
    > szczegółem. Ustawieniem głowy.
    > Jeśli artysytcznie wykonasz kserokopię, to jak najbardziej będzie to
    > dzieło. Zależy jak artystycznie sie do tego przyłożysz.
    > Przejdź się do jakiejkolwiek galerii sztuki i zobacz, że artystycznie
    > poukładnych parę kamieni z podwórka, tudzież porozrzucanych w nieładzie
    > narzędzi codzinnego użytku stanowi sztukę.
> [...]

    Cóż... Akurat 'Nośnik treblinek' to nie w 'Misiu' tylko w 'Nie lubię
    poniedziałku'. Ale w sumie tytuł komedii nie ma znaczenia - i tak widzę, że
    kompletnie nie zrozumiałeś ironii w niej zawartej. Z mojej strony EOT - nie
    mam zamiaru próbowac przekonywać osób nie przyswajających argumentów.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)